Klubmodul henter siden
Klima- og sundhedsgevinsterne ved en mere plantebaseret kost
Tilmeldingsfrist er overskredet

Klima- og sundhedsgevinsterne ved en mere plantebaseret kost.

Den plantebaserede sygeplejerske Stig Ladefoged, vil denne aften gøre os klogere på alle de klima- og sundhedsmæssige fordele der er, når vi retter vores fokus på den plantebaserede kost.
Uanset om du allerede er plantespiser eller er helt ny indenfor området, så vil aftenen byde på spændende og faktuel oplysning, der kan give stof til eftertanke.

Prisen er kr. 125,- for ikke-medlemmer, og kr. 75,- for medlemmer. Medlemsskab er gratis hvis du er under 15, og mellem 15-20 år koster det kun kr. 50,- og for alle over 20 koster det kun kr. 150,- for et år.
Medlemsskab inkluderer rabatter hos vores samarbejdspartnere i Danmark.

Vil du være sikker på at få plads, så køb billet her. Er der ledige pladser på dagen, så sælges de efter først-til-mølle i døren, hvor det er muligt at betale med kort.

Tilmeldte
Tilmeldingsfrist